У потягах України з'явиться гаряче харчування

"Укрзалізниця" показала нове меню і ціни

13.06.18 В Общество 215
Светлана Шумная
Источник: ukr.segodnya.ua 

"Укрзалізниця" (УЗ) запропонує пасажирам повний комплекс харчування в потягах – від сніданків до перших страв і десертів
Про це повідомив в.о. голови правління УЗ Євген Кравцов під час презентації нового тестового меню.

Було розроблено спеціальне меню, в якому пропонується кілька варіантів: придбати ланч-бокс, який буде включати певний набір страв і напоїв, або за бажанням окремі гарячі страви, снеки і напої.

 Ланч-бокс можна буде замовити при покупці квитка онлайн або в касі на станції, а також безпосередньо у вагоні. Вартість ланч-боксів в залежності від асортименту становитиме 95 і 115 грн.

Також УЗ пропонує окреме меню сніданків, в якому на вибір є каші, сирники та кисломолочні напої.

Серед основних страв на вибір пасажирам пропонується:

  • грибний суп (38 грн);
  • курячий бульйон (38 грн);
  • гаспачо (40 грн);
  • картопляне пюре з куркою (72 грн);
  • паста болоньєзе (68 грн);
  • кус-кус з овочами (38 грн).

Odoo  текст и изображение блок

Страви пропонуватимуться пасажирам в тестовому режимі в окремих потягах уже з 18 червня. Йдеться про маршрути № 81 Київ – Ужгород, № 104 Київ – Маріуполь, № 7 Київ – Івано-Франківськ і № 749 Київ – Івано-Франківськ. Тестовий період триватиме три місяці. За його результатами буде прийнято рішення про подальше впровадження послуги.

 

"Протягом кількох тижнів ми плануємо розширити тестову послугу ще на деякі потяги. Ми пропонуємо повний комплекс харчування ... Розрахуватися можна як готівкою, так і картою за допомогою терміналів. Уже в наступні кілька тижнів буде можливо замовити ланч-бокси при купівлі квитків. Ми подивимося, наскільки технологія буде прийнятною, чи сподобається послуга пасажирам, і потім визначимося щодо подальшого її впровадження", – зазначив Кравцов.

Потяги, в яких зараз вводиться повноцінне харчування, обслуговуватимуть бригади сервісу громадського харчування. Замовити обід можна буде на пасажирське місце за телефоном, вказаним в меню, через офіціанта-стюарда або отримати безпосередньо в спеціально обладнаному сервісному купе. 

Склад меню залежатиме від сезонності представленої продукції, а упаковка підлягатиме повторній переробці, уточнив Кравцов. 



Оставьте комментарий

Вы должны зарегистрироваться , чтобы оставить комментраий.